POLE DANCE

basic

Pole Dance to taniec na rurze uprawiany w celu poprawy siły mięśni i zwiększenia gibkości ciała. Ćwiczenia na rurze skutecznie wysmuklają sylwetkę, a jednocześnie podnoszą świadomość ciała i uczą zmysłowych ruchów.

Pole Dance mogą uprawiać wszystkie kobiety, które szukają niestandardowych sposobów na wyszczuplenie sylwetki i wzmocnienie mięśni. Jeśli tradycyjny fitness i ćwiczenia siłowe są dla ciebie zbyt monotonne, Pole dance może być strzałem w dziesiątkę.

Pierwsze kroki w nauce tańca na rurze polegają na opanowaniu prostych ćwiczeń wzmacniających, ujędrniających i rozciągających ciało.

Początkujące tancerki uczą się podstawowych chwytów, obrotów oraz nieskomplikowanych figur.

Pierwszy etap nauki to także oswajanie się nową formą treningu oraz stopniowe zyskiwanie świadomości ciała.

Pole Dance to rewelacyjny sposób na uzyskanie szczupłej, wymodelowanej sylwetki. Podczas treningu pracują wszystkie mięśnie ciała – zaczynając od nadgarstków, przez barki, ramiona, brzuch, plecy, pośladki, uda, łydki, na stopach kończąc. Konieczność utrzymania się na rurze bez kontaktu z podłożem wymaga dobrego opanowania równowagi i koordynacji.

Na Pole Dance korzysta również kręgosłup – poszczególne figury wymagają „kocich ruchów”, dzięki czemu mięśnie kręgosłupa zostają wzmocnione, a ciało staje się bardziej elastyczne i giętkie.

Oprócz korzyści dla zdrowia i figury, taniec na rurze ma także pozytywny wpływ na naszą samoocenę. Zmysłowe ruchy pomagają w odkrywaniu własnej kobiecości i uczą, jak poruszać się z gracją i wdziękiem.

Dzięki temu Pole Dance to świetna okazja do rozprawienia się ze swoimi kompleksami i zyskania większej pewności siebie.

 

 

JUMPING FROG

Zajęcia na trampolinach. Trening ten wzmacnia mięśnie naszego ciała, zmuszając je do szybkich cyklicznych ruchów. Poprawia prace układu sercowo naczyniowego. Największy plus to wszechstronność. Skacząc, angażujemy absolutnie każdy mięsień, ćwicząc równowagę i koordynację, a także wytrzymałość.


 

 


TRENING FUNKCJONALNY- TECHNIKA

Trening funkcjonalny polega na wykonywaniu ruchów naśladujących codzienne czynności.

Ćwiczenia funkcjonalne skutecznie poprawiają sylwetkę i postawę ciała. Poprawiają też motorykę i wzmacniają mięśnie. 

Trening funkcjonalny to także znakomita forma rehabilitacji. Dzięki niemu można szybko odzyskać prawidłowe wzorce ruchowe. Jest to o tyle ważne, że współcześnie ludzie spędzają znaczną część swojego życia w pozycji siedzącej. Tyczy się to zarówno pracy, podróżowania samochodem, czy też różnego rodzaju rozrywek, takich jak np. oglądanie TV, czy też gry komputerowe.

Taki styl życia, sprawia, że wzorce ruchowe ulegają zniekształceniu. Niektóre partie mięśni zostają osłabione, inne zaś przykurczają się. Prowadzi to do nieprawidłowej postawy ciała, bólu pleców oraz stawów. W takim przypadku nie wystarczą więc tylko np. ćwiczenia na ramiona. Lepiej zdecydować się na trening funkcjonalny, który efektywnie wzmocni wszystkie mięśnie odpowiedzialne za utrzymanie prawidłowej sylwetki.

Podczas tego treningu mocno skupiamy się na technice ruchu

 

 

TABATA

Trening metaboliczny, przyśpiesza metabolizm i pozwala efektywnie redukować zbędną tkankę tłuszczową. Jego ogromną zaletą jest angażowanie wielu grup mięśniowych, co w bardzo korzystny sposób wpływa nie tylko na ogólny wygląd sylwetki, ale także poprawę wydolności tlenowej i beztlenowej organizmu. Tabata pozwala jednocześnie poprawić wydolność i wytrzymałość organizmu. Jedna tabata to 4 minuty pracy (20 sekund pracy + 10 sekund odpoczynku) Podczas treningu wykonujemy 8 takich rund treningowych.

 


 

 

 

 

page3-img2

ZDROWY KRĘGOSŁUP

„Zdrowy kręgosłup” to program ćwiczeń polecany dla każdego bez względu na wiek czy poziom aktywności fizycznej.
 
Forma ćwiczeń idealna dla osób unikających wysiłku ze względu na bóle stawów, pleców, słabe mięśnie i problemy z koordynacją.
 
Podstawą ćwiczeń jest uaktywnienie mięśni głębokich, a w szczególności zwiększenie siły mięśni brzucha, przykręgosłupowych, obręczy barkowej oraz pośladków.
Systematyczne ćwiczenia gwarantują utrzymywanie prawidłowej postawy ciała, wzmocnienie szkieletu mięśniowego i redukcję przykurczy mięśniowych.

BPU

Zajęcia wzmacniające oraz ujędrniające dolne partie ciała: brzuch, pośladki, uda. Idealny trening dla wszystkich, którzy pragną mieć płaski brzuch, smukłe uda i jędrne pośladki. W treningu przeplatamy ćwiczenia wzmacniające oraz ćwiczenia cardio w celu osiągnięcia jak najszybszych rezultatów treningowych.

BPU SIŁA

Trening w którym priorytetem jest wzmocnienie siły mięśni brzucha, ud, pośladków ale i pozostałych patrii naszego ciała. Podczas tego treningu uczymy techniki oraz dążymy stopniowo do pracy z większym obciążeniem budując kształtną, mocną sylwetkę.

 

page3-img3

TRENING OBWODOWY

Kompleksowy trening poprawiający sprawność fizyczną, wytrzymałość siłową oraz kondycję. Obwód stacyjny, podczas którego angażujemy do pracy różne grupy mięśniowe. Liczba stacji oraz dobór ćwiczeń zależy od ilości uczestników oraz ich stopnia zaawansowania.

JOGA

Joga przynosi spokój ducha, poprawia naszą kondycję psychiczną i fizyczną, to staroindyjski system pracy z ciałem, oddechem i umysłem. Prowadzi do osiągnięcia harmonii i wewnętrznej równowagi. Kształtuje piękną, smukłą sylwetkę, poprawia samopoczucie i stan zdrowia. Dla niektórych jest tylko fizycznym treningiem, dla innych filozofią, sposobem na szczęśliwe, zdrowe życie. Redukuje poziom stresu.
Ćwiczenia są bardzo zróżnicowane: od wzmacniających i rozciągających ciało, poprzez polepszające koncentrację, aż po regenerujące i relaksujące.



 

JOGA

REGENERACYJNA

Joga prowadzona metodą Iyengara. Ideą jogi Iyengara jest dostosowanie jej metod do indywidualnych możliwości każdego ćwiczącego. Dlatego asany wykonywać można z wykorzystaniem szeregu pomocy – koców, wałków, drewnianych kostek, pasków, lin itd. Dzięki takim narzędziom hatha joga dostępna jest zarówno dla osób wygimnastykowanych, jak i początkujących, zdrowych i z ograniczoną sprawnością fizyczną, młodych i w zaawansowanym wieku. Metodę Iyengara wykorzystuje się nawet w rehabilitacji ruchowej.  Joga metodą Iyengara jest całkowicie bezpieczna, nieinwazyjna i może przynieść wymierne korzyści zarówno osobom, które pragną zachować dobrą kondycję, jak i chorym po przebytych kontuzjach czy cierpiącym na różnego rodzaju choroby. Prawidłowo wykonywane asany usprawniają ruchowo, przyspieszają regenerację tkanek, wzmacniają cały organizm.
Z tego względu Iyengarowską jogę zaleca się m.in. przy:

-dolegliwościach sercowo-naczyniowych,
-astmie oskrzelowej,
-osteoporozie,
-bólach głowy,
-niskiej odporności,
-zaburzeniach gospodarki hormonalnej,
-dolegliwościach reumatycznych,
-przewlekłym stresie,
-nadwadze.


SPALANIE+ BRZUCHY

Zajęcia składające się z części aerobowej, spalającej tkankę tłuszczową i ćwiczeń wzmacniających mięśnie brzucha.

BE FIT FULL BODY WORKOUT

Kompleksowy zestaw ćwiczeń obejmujący wszystkie partie mięśniowe i wszechstronnie wzmacniające ciało.

Trening całego ciała dla każdego!
Autorski trening polecany dla osób początkujących jak i bardziej zaawansowanych.

W trakcie treningu wykorzystywane są różne sprzęty, a długość ćwiczeń rozliczana jest czasowo przez co każdy pracuje na miarę swoich możliwości.

Program treningowy, który łączy w sobie elementy siły i sprawności, oraz treningu wydolnościowego.

 

 



WAKE UP

Wake up to zajęcia, które Cię obudzą i dadzą pozytywną dawkę energii na caly dzień! Ćwiczenia dla każdego, podczas zajęć ćwiczenia wykonywane są czasowo, dzięki czemu każdy uczestnik zajęć może dopasowac tempo pracy do swoich możliwości. Ćwiczenia z przyrządami, zamiennie: stepy/ hantle/ sztangi/ taśmy/ trx

 

 

ZUMBA

Zumba jest połączeniem latynoskiej salsy, tradycyjnych kroków tanecznych wykorzystywanych w fitnessie oraz ćwiczeń kształtujących ciało. Łączy w sobie energetyczną i motywującą muzykę z wyjątkowymi krokami i układami tanecznymi, opiera się na zasadzie, że ćwiczenia powinny sprawiać przyjemność i być łatwe do wykonania. Zumba jest programem ćwiczeń doskonałym zarówno dla ciała jak i dla umysłu, pozwala ćwiczącym osiągnąć dobre samopoczucie oraz w widoczny sposób kształtować sylwetkę. Program ćwiczeń odpowiedni dla wszystkich.


 


 

PILATES

+ stretching

Trening oparty na metodzie Pilatesa. Wzmacnia mięśnie całego ciała, ze szczególnym uwzględnieniem mięśni głębokich brzucha, miednicy i grzbietu. Pilates kształtuje nawyk utrzymania prawidłowej postawy ciała, poprawia propriocepcję (czucie głębokie) i uczy efektywnego oddechu połączonego z wykonywanymi ruchami. Zajęcia z elementami stretchingu.