JUMPING FROG

Zajęcia na trampolinach. Trening ten wzmacnia mięśnie naszego ciała, zmuszając je do szybkich cyklicznych ruchów. Poprawia prace układu sercowo naczyniowego. Największy plus to wszechstronność. Skacząc, angażujemy absolutnie każdy mięsień, ćwicząc równowagę i koordynację, a także wytrzymałość.

page3-img1

 

TABATA

Trening metaboliczny, przyśpiesza metabolizm i pozwala efektywnie redukować zbędną tkankę tłuszczową. Jego ogromną zaletą jest angażowanie wielu grup mięśniowych, co w bardzo korzystny sposób wpływa nie tylko na ogólny wygląd sylwetki, ale także poprawę wydolności tlenowej i beztlenowej organizmu. Tabata pozwala jednocześnie poprawić wydolność i wytrzymałość organizmu. Jedna tabata to 4 minuty pracy (20 sekund pracy + 10 sekund odpoczynku) Podczas treningu wykonujemy 8 takich rund treningowych.

page3-img3
page3-img2

ZDROWY KRĘGOSŁUP

„Zdrowy kręgosłup” to program ćwiczeń polecany dla każdego bez względu na wiek czy poziom aktywności fizycznej.
 
Forma ćwiczeń idealna dla osób unikających wysiłku ze względu na bóle stawów, pleców, słabe mięśnie i problemy z koordynacją.
 
Podstawą ćwiczeń jest uaktywnienie mięśni głębokich, a w szczególności zwiększenie siły mięśni brzucha, przykręgosłupowych, obręczy barkowej oraz pośladków.
Systematyczne ćwiczenia gwarantują utrzymywanie prawidłowej postawy ciała, wzmocnienie szkieletu mięśniowego i redukcję przykurczy mięśniowych.

BPU

Zajęcia wzmacniające oraz ujędrniające dolne partie ciała: brzuch, pośladki, uda. Idealny trening dla wszystkich, którzy pragną mieć płaski brzuch, smukłe uda i jędrne pośladki. W treningu przeplatamy ćwiczenia wzmacniające oraz ćwiczenia cardio w celu osiągnięcia jak najszybszych rezultatów treningowych.

BPU SIŁA

Trening w którym priorytetem jest wzmocnienie siły mięśni brzucha, ud, pośladków ale i pozostałych patrii naszego ciała. Podczas tego treningu uczymy techniki oraz dążymy stopniowo do pracy z większym obciążeniem budując kształtną, mocną sylwetkę.

 

page3-img3

TRENING OBWODOWY

Kompleksowy trening poprawiający sprawność fizyczną, wytrzymałość siłową oraz kondycję. Obwód stacyjny, podczas którego angażujemy do pracy różne grupy mięśniowe. Liczba stacji oraz dobór ćwiczeń zależy od ilości uczestników oraz ich stopnia zaawansowania.

JOGA

Joga przynosi spokój ducha, poprawia naszą kondycję psychiczną i fizyczną.

Joga to staroindyjski system pracy z ciałem, oddechem i umysłem. Prowadzi do osiągnięcia harmonii i wewnętrznej równowagi. Kształtuje piękną, smukłą sylwetkę, poprawia samopoczucie i stan zdrowia. Dla niektórych jest tylko fizycznym treningiem, dla innych filozofią, sposobem na szczęśliwe, zdrowe życie. Redukuje poziom stresu.
Ćwiczenia są bardzo zróżnicowane: od wzmacniających i rozciągających ciało, poprzez polepszające koncentrację, aż po regenerujące i relaksujące.



 

PILATES + stretching

Trening oparty na metodzie Pilatesa. Wzmacnia mięśnie całego ciała, ze szczególnym uwzględnieniem mięśni głębokich brzucha, miednicy i grzbietu. Pilates kształtuje nawyk utrzymania prawidłowej postawy ciała, poprawia propriocepcję (czucie głębokie) i uczy efektywnego oddechu połączonego z wykonywanymi ruchami. Zajęcia z elementami stretchingu.



SPALANIE+ BRZUCHY

Zajęcia składające się z części aerobowej, spalającej tkankę tłuszczową i ćwiczeń wzmacniających mięśnie brzucha.

BE FIT FULL BODY WORKOUT

Kompleksowy zestaw ćwiczeń obejmujący wszystkie partie mięśniowe i wszechstronnie wzmacniające ciało.

Trening całego ciała dla każdego!
Autorski trening polecany dla osób początkujących jak i bardziej zaawansowanych.

W trakcie treningu wykorzystywane są różne sprzęty, a długość ćwiczeń rozliczana jest czasowo przez co każdy pracuje na miarę swoich możliwości.

Program treningowy, który łączy w sobie elementy siły i sprawności, oraz treningu wydolnościowego.

 

 



WAKE UP

Wake up to zajęcia, które Cię obudzą i dadzą pozytywną dawkę energii na caly dzień! Ćwiczenia dla każdego, podczas zajęć ćwiczenia wykonywane są czasowo, dzięki czemu każdy uczestnik zajęć może dopasowac tempo pracy do swoich możliwości. Ćwiczenia z przyrządami, zamiennie: stepy/ hantle/ sztangi/ taśmy/ trx

BE FIT BALANCE

Skupiając się na oddechu oraz za pomocą serii starannie dobranych kombinacji ruchowych, pracujemy nad siłą, równowagą i gibkością.

Kombinacja techniki oraz ćwiczeń ruchowych zapewnia pełnowymiarowy trening fizyczny, wzmacniając jednocześnie wewnętrzną równowagę i harmonię.

To zajęcia dla każdego, bez względu na wiek i kondycję fizyczną.

Korzyści:

– wzmocnienie mięśni tułowia
– spalenie zbędnych kalorii
– redukcja stresu
– zwiększenie elastyczności i ruchomości stawów


 

ZUMBA

Zumba jest połączeniem latynoskiej salsy, tradycyjnych kroków tanecznych wykorzystywanych w fitnessie oraz ćwiczeń kształtujących ciało. Łączy w sobie energetyczną i motywującą muzykę z wyjątkowymi krokami i układami tanecznymi, opiera się na zasadzie, że ćwiczenia powinny sprawiać przyjemność i być łatwe do wykonania. Zumba jest programem ćwiczeń doskonałym zarówno dla ciała jak i dla umysłu, pozwala ćwiczącym osiągnąć dobre samopoczucie oraz w widoczny sposób kształtować sylwetkę. Program ćwiczeń odpowiedni dla wszystkich.

[/cherry_col]