JUMPING FROG

Zajęcia na trampolinach. Trening ten wzmacnia mięśnie naszego ciała, zmuszając je do szybkich cyklicznych ruchów. Poprawia prace układu sercowo naczyniowego. Największy plus to wszechstronność. Skacząc, angażujemy absolutnie każdy mięsień, ćwicząc równowagę i koordynację, a także wytrzymałość.

page3-img1

 TRX

Trening TRX to ćwiczenia z masą własnego ciała, do których wykorzystuje się specjalny zestaw regulowanych pasów. W treningu TRX mięśnie pracują pokonując siłę grawitacji i dźwigając ciężar ciała. Podczas ćwiczeń z TRX wiele grup mięśniowych pracuje jednocześnie, w tym mięśnie głębokie, odpowiadające za prawidłową postawę i stabilizację sylwetki. TRX skutecznie poprawia siłę, wytrzymałość, równowagę, chroni układ ruchu przed kontuzjami oraz nadmiernym przeciążeniem.

Podczas treningu wykorzystujemy również wymiennie stepy, sztangi, taśmy, ketle angażując całe ciało do pracy.

TURBO SPALANIE

Trening ukierunkowany na spalanie tkanki tłuszczowej, oparty na wysiłku aerobowym i ćwiczeniach kształtujących sylwetkę.

page3-img3
page3-img2

ZDROWY KRĘGOSŁUP

„Zdrowy kręgosłup” to program ćwiczeń polecany dla każdego bez względu na wiek czy poziom aktywności fizycznej.
 
Forma ćwiczeń idealna dla osób unikających wysiłku ze względu na bóle stawów, pleców, słabe mięśnie i problemy z koordynacją.
 
Podstawą ćwiczeń jest uaktywnienie mięśni głębokich, a w szczególności zwiększenie siły mięśni brzucha, przykręgosłupowych, obręczy barkowej oraz pośladków.
Systematyczne ćwiczenia gwarantują utrzymywanie prawidłowej postawy ciała, wzmocnienie szkieletu mięśniowego i redukcję przykurczy mięśniowych.

BPU

Zajęcia wzmacniające dolne partie ciała: brzuch, pośladki, uda. Idealny trening dla wszystkich, którzy pragną mieć płaski brzuch, smukłe uda i jędrne pośladki.

page3-img3

TRENING OBWODOWY

Kompleksowy trening poprawiający sprawność fizyczną, wytrzymałość siłową oraz kondycję. Obwód stacyjny, podczas którego angażujemy do pracy różne grupy mięśniowe. Liczba stacji oraz dobór ćwiczeń zależy od ilości uczestników oraz ich stopnia zaawansowania.

JOGA

Joga przynosi spokój ducha, poprawia naszą kondycję psychiczną i fizyczną.

Joga to staroindyjski system pracy z ciałem, oddechem i umysłem. Prowadzi do osiągnięcia harmonii i wewnętrznej równowagi. Kształtuje piękną, smukłą sylwetkę, poprawia samopoczucie i stan zdrowia. Dla niektórych jest tylko fizycznym treningiem, dla innych filozofią, sposobem na szczęśliwe, zdrowe życie. Redukuje poziom stresu.
Ćwiczenia są bardzo zróżnicowane: od wzmacniających i rozciągających ciało, poprzez polepszające koncentrację, aż po regenerujące i relaksujące.



INTERWAŁ

Połączenie naprzemiennego wykonywania intensywnych ćwiczeń wydolnościowych z ćwiczeniami wzmacniającymi o mniejszej intensywności. Taki trening przynosi efekty (spalanie tkanki tłuszczowej, poprawa wydolności) w znacznie krótszym czasie.

Ten rodzaj treningu to najlepszy sposób na trwałe pobudzenie metabolizmu co oznacza, że nawet w okresie po treningu, kiedy śpisz, oglądasz telewizję lub pracujesz przy komputerze, w organizmie nadal zachodzi proces redukcji tkanki tłuszczowej.

PILATES + stretching

Trening oparty na metodzie Pilatesa. Wzmacnia mięśnie całego ciała, ze szczególnym uwzględnieniem mięśni głębokich brzucha, miednicy i grzbietu. Pilates kształtuje nawyk utrzymania prawidłowej postawy ciała, poprawia propriocepcję (czucie głębokie) i uczy efektywnego oddechu połączonego z wykonywanymi ruchami. Zajęcia z elementami stretchingu.



PŁASKI BRZUCH

Zajęcia składające się z części aerobowej, spalającej tkankę tłuszczową i ćwiczeń wzmacniających mięśnie brzucha.

BE FIT

Kompleksowy zestaw ćwiczeń obejmujący wszystkie partie mięśniowe i wszechstronnie wzmacniające ciało.

Trening całego ciała dla każdego!
Autorski trening polecany dla osób początkujących jak i bardziej zaawansowanych.

W trakcie treningu wykorzystywane są różne sprzęty, a długość ćwiczeń rozliczana jest czasowo przez co każdy pracuje na miarę swoich możliwości.

Program treningowy, który łączy w sobie elementy siły i sprawności, oraz treningu wydolnościowego.

BE FIT STRONG

Trening siłowy,  przeznaczony dla wszystkich tych, którzy chcą poprawić kondycję i nabrać siły. Jego celem jest wzmocnienie wszystkich partii mięśniowych podczas jednej sesji treningowej.  Na tym treningu skutecznie spalisz tkankę tłuszczową oraz osiągniesz właściwą muskulaturę ciała. To także wspaniała forma na spędzenie czasu wolnego, a także urozmaicenie ćwiczeń wykonywanych ze sprzętem na siłowni.

Na treningu bazujemy na oporze ciężaru własnego ciała, ale także używamy dodatkowego obciążenia w postaci: hantli, sztang, czy gum do ćwiczeń.

BE FIT KIDS

Trening dla dzieci w wieku od 6 lat
Na zajęciach korzystamy z trampolin oraz sprzętów fitness.
Poprawiamy kondycję, koordynację, zręczność oraz dobrze się bawimy.

 



STEP

Zajęcia wzmacniające całe ciało w kombinacji kroków podstawowych na stepie. Zajęcia kształtujące i modelujące sylwetkę. Doskonały spalacz tłuszczu.

BASIC FITNESS

Zajęcia BASIC fitness to idealna forma ruchu dla osób początkujących, preferujących wolniejsze tempo ćwiczeń czy też dla osób chcących doskonalić swoją technikę ruchu.

 Zajęcia dla osób w każdym wieku. Pomagają w kształtowaniu zdrowej i wysportowanej sylwetki, wzmacniają mięśnie, polepszają kondycję i kształtują równowagę. Gimnastyka prowadzona jest w odpowiednim tempie zawsze dostosowanym do możliwości ćwiczących

BPU- Brzuch, Pośladki, Uda- basic. Zajęcia wzmacniające dolne partie ciała: brzuch, pośladki, uda. Idealny trening dla wszystkich, którzy pragną mieć płaski brzuch, smukłe uda i jędrne pośladki.. Trening z serii basic czyli ćwiczenia idealne dla osób początkujących ale również dla osób:
– po dłuższej przerwie od ćwiczeń
– dla osób, które chcą doskonalić technikę ruchu
– nie mogą ćwiczyć w szybkim tempie
– ćwiczenia odpowiednie w wieku 40+
– ćwiczenia odpowiednie dla kobiet po ciąży
– polecane dla osób z nadwagą
– idealne kiedy masz słabszy dzień ale nie chcesz rezygnować z treningu

 

BE FIT BASIC 

Jest to typ ćwiczeń łączący ćwiczenia aerobowe i ćwiczenia wzmacniające mięśnie.
Trening wykonuje się do rytmicznej muzyki, a jego zadaniem jest wzmocnienie dolnych i górnych części ciała.
Dominują proste kroki, niesprawiające trudności w ich powtórzeniu.



WAKE UP

Wake up to zajęcia, które Cię obudzą i dadzą pozytywną dawkę energii na caly weekend! Ćwiczenia dla każdego, podczas zajęć ćwiczenia wykonywane są czasowo, dzięki czemu każdy uczestnik zajęć może dopasowac tempo pracy do swoich możliwości. Ćwiczenia z przyrządami, zamiennie: stepy/ hantle/ sztangi/ taśmy/ trx

BODY BALANCE

Skupiając się na oddechu oraz za pomocą serii starannie dobranych kombinacji ruchowych, pracujemy nad siłą, równowagą i gibkością.

Kombinacja techniki oraz ćwiczeń ruchowych zapewnia pełnowymiarowy trening fizyczny, wzmacniając jednocześnie wewnętrzną równowagę i harmonię.

To zajęcia dla każdego, bez względu na wiek i kondycję fizyczną.

Korzyści:

– wzmocnienie mięśni tułowia
– spalenie zbędnych kalorii
– redukcja stresu
– zwiększenie elastyczności i ruchomości stawów


 


CELLU STOP

Trening ujędrniający całe ciało, polecany osobom ze skłonnościami do cellulitu.

Ćwiczenia wzmacniające skierowane na redukcję tkanki tłuszczowej zalegającej na biodrach, udach, pośladkach, łydkach, brzuchu i ramionach wykonywane w różnym tempie i różnych pozycjach sprzyjających walce z cellulitem.

 

 

ZUMBA

Zumba jest połączeniem latynoskiej salsy, tradycyjnych kroków tanecznych wykorzystywanych w fitnessie oraz ćwiczeń kształtujących ciało. Łączy w sobie energetyczną i motywującą muzykę z wyjątkowymi krokami i układami tanecznymi, opiera się na zasadzie, że ćwiczenia powinny sprawiać przyjemność i być łatwe do wykonania. Zumba jest programem ćwiczeń doskonałym zarówno dla ciała jak i dla umysłu, pozwala ćwiczącym osiągnąć dobre samopoczucie oraz w widoczny sposób kształtować sylwetkę. Program ćwiczeń odpowiedni dla wszystkich.


 

 

 

 


BE FIT MAMA– trening z dzieckiem

Trening dla mamy i dziecka w dowolnym wieku.
Mniejsze dzieci mogą bawić się na sali gdy my ćwiczymy, większe dzieci mogą ćwiczyć z nami lub korzystać z trampolin w trakcie naszego treningu.

W trakcie treningu wykorzystywane są różne sprzęty, a długość ćwiczeń rozliczana jest czasowo przez co każdy pracuje na miarę swoich możliwości.

Program treningowy, który łączy w sobie elementy siły i sprawności, oraz treningu wydolnościowego.

 


 

 

AKTYWNE 9 MIESIĘCY

Program ćwiczeń dla przyszłych mam, które aktywnie chcą przygotować się do porodu.

Bezpieczny trening dostosowany do każdego trymestru ciąży. Przeznaczony jest dla już aktywnych mam, jaki i tych które dopiero chcą rozpocząć ćwiczenia. Regularna gimnastyka w trakcie ciąży poprawia funkcjonowanie układu oddechowego oraz cyrkulację krwi zwiększając tym samym tolerancję na wysiłek fizyczny zarówno w czasie ciąży jak i podczas porodu. Bardzo dużą zaletą jest również rzadsze występowanie takich stanów patologicznych jak: przedwczesny poród, przenoszona ciąża, nieprawidłowości związane z ułożeniem płodu, otyłość oraz występowanie rozstępów na skórze.

Kobiety, które prowadzą aktywne 9 miesięcy cechują się krótszym czasem trwania poszczególnych faz porodu, rozwarcia szyjki macicy postępuje u nich zdecydowanie szybciej, a skurcze parte są zdecydowanie mniej bolesne. Kobiety te szybciej odzyskują pełną sprawność fizyczną po porodzie. Warto również zaznaczyć, iż u kobiet, które systematycznie ćwiczą występuje mniej przypadków nacięć krocza, dziecko łatwiej przechodzi przez kanał rodny a także jest lepiej dotlenione.



 

 

BRAZYLIJSKIE POŚLADKI

 Trening wzmacniający i kształtujący dolne partie ciała, ze szczególnym naciskiem na pośladki. To specjalnie opracowany program treningowy angażujący trzy obszary mięśnia pośladkowego. Dzięki regularnym ćwiczeniom pośladki będą kształtne, krągłe i jędrne bez nadmiaru tkanki tłuszczowej i cellulitu. Zajęcia pomagają spalać tkankę tłuszczową, rozbijają cellulit, ujędrniają i wysmuklają uda, pośladki i brzuch. Trening jest intensywny, a efekty są szybko widoczne. Trening dla wszystkich.

 

 

 

 

 

[/cherry_col]